DNS_PREFETCH_PLACEHOLDER

Polisi Penghantaran

Kurier Penghantaran

  • Penghantaran akan dibuat menggunakan POS LAJU Malaysia @ KAIZO. Semua penghantaran akan dibekalkan dengan kod pengesanan (Tracking Number) untuk mengesan penghantaran anda.

Nombor Tracking Penghantaran

  • Nombor tracking penghantaran akan dihantar ke email atau nombor telefon anda sebaik sahaja ia disediakan. Kami biasanya dihantar dalam tempoh 3 hari bekerja selepas pengesahan pembayaran. Sila ambil perhatian bahawa ia mungkin mengambil masa sehingga 24 jam sebelum kod tracking muncul dalam sistem pengesanan Pos Laju.

Tracking Parcel anda

  • Anda boleh menggunakan kod pengesanan disediakan dan memasukkan ke dalam pautan berikut untuk mengesan penghantaran anda: Poslaju

Tanggungjawab Penerima

  • Ia adalah tanggungjawab pelanggan untuk mengatur penerima untuk penghantaran. Kami hanya memastikan bahawa kami menghantar ke alamat yang betul dibekalkan kepada kami semasa proses checkout. Ia adalah dinasihatkan untuk mempertimbangkan mempunyai alamat tempat kerja / jawatan sebagai menerima address atas alamat kediaman.
  • Sila pastikan alamat penghantaran yang diberikan adalah benar-benar betul dan tepat kerana kita tidak dapat bertanggungjawab dengan maklumat yang tidak tepat.

Penghantaran Nationwide di Malaysia

  • Kami membuat penghantaran di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.
  • Kos penghantaran bagi Semenanjung Malaysia adalah RM10.00 untuk 500 gram pertama. Sabah dan Sarawak adalah RM15.00 untuk 500 gram pertama. Caj penghantaran adalah dibuat berdasarkan berat (atau kuantiti pesanan) dan akan secara automatik dikira semasa proses pembayaran.

Jangka Masa Penghantaran

  • Setelah pengesahan pembayaran, penghantaran adalah biasanya dalam masa 5 hari bekerja untuk Semenanjung Malaysia. Penghantaran bagi Sabah dan Sarawak mungkin mengambil masa sehingga 7 hari bekerja. hari kerja kami adalah Selasa hingga Ahad.

Mengambil Sendiri Tempahan

  • Anda boleh mengambil sendiri barang pesanan yang anda tempah di butik kami Bandar Baru Bangi pada waktu operasi kami.

DASAR PENYATA DAN PEMULANGAN WANG

Di Lima Waktu MY kami tidak menyediakan BAYARAN BALIK. Jika anda tidak berpuas hati dengan pembelian anda, Anda hanya boleh menukar untuk produk lain reka bentuk / jenis yang sama saiz yang berbeza dalam tempoh tujuh (7) hari dari tarikh penerimaan. Jika terdapat apa-apa perbezaan harga, anda perlu menambah perbezaan.

Produk itu hendaklah:

  • TIDAK koyak
  • TIDAK dibasuh
  • TIDAK diubah
  • TIDAK berbau dengan SEMUA TAGS/LABEL DILAMPIRKAN

Anda hendaklah memastikan bahawa produk dihantar kepada kami dalam keadaan yang sama seperti ketika diterima oleh anda dan dibungkus dengan betul. Sekiranya item dikembalikan kepada kami dalam keadaan yang tidak sesuai, kami berhak untuk tidak menerima pulangan dan menghantar produk itu kembali kepada anda.

Anda boleh memproses pulangan ke alamat tertera:
NORFARICH NETWORK
B-3-12B, BLOK B,
APARTMENT PANGSA RAKYAT PAJAM,
71700, MANTIN, NEGERI SEMBILAN

X